Dr. Slabihoudka x 17. listopadu (DÚR+DSP+DPS+IČ+AD)
Základní informace
-
Identifikátor zakázkyP16V00000049
-
Druh VZSlužby
-
Stav řízenízakázka byla zadána
-
Specifikace zadávacího řízenízakázka malého rozsahu
-
Dynamický nákupní systémNe
-
Rámcová dohodaNe
-
Zakázka je dělena na částiNe
-
PředmětPředmětem veřejné zakázky malého rozsahu je vypracování projektové dokumentace stavby pro vydání územního rozhodnutí a dokumentace pro vydání stavebního povolení s propracováním do úrovně dokumentace pro provádění stavby s osazením světelně signalizačního zařízení (dále jen "SSZ") v ulicích Dr. Slabihoudka a 17. listopadu , v k.ú. Poruba, obec Ostrava.
Podkladem pro vypracování projektových dokumentací je studie "Optimalizace dopravní obsluhy ve vybraných lokalitách", kterou zpracovala společnost UDI MORAVA s.r.o, Havlíčkovo nábřeží 38, 702 00 Ostrava, archivní číslo 50/2014 v červnu 2014. Součástí předmětu veřejné zakázky je dále výkon inženýrské činnosti ve fázi přípravy stavby pro vydání pravomocného územního rozhodnutí a pravomocného stavebního povolení, výkon autorského dozoru po dobu realizace stavby a vypracování plánu bezpečnosti a ochrany zdraví při práci na staveništi (dále jen "BOZP") včetně výkonu koordinátora BOZP při přípravě projektové dokumentace.
-
Předpokládaná hodnota1 415 100,00 Kč bez DPH
-
Datum uveřejnění24.3.2016 09:29:06
-
Poslední změna2.5.2023 11:20:45, Lucie Kožaná
-
Lhůta pro podání nabídek11.4.2016 09:00:00
-
Kontaktní osobaLenka Jurníčková, tel: 599442035, ljurnickova@ostrava.cz
Seznam účastníků
IČ | Název | Země sídla | Nabídková cena s DPH | Nabídková cena bez DPH | Poznámka |
---|---|---|---|---|---|
48391531 | Projekt 2010, s.r.o. | CZ | 1 197 900,00 Kč s DPH |
Vybraný účastník
-
DodavatelProjekt 2010, s.r.o., IČ: 48391531, CZ
-
Nabídková cena1 197 900,00 Kč s DPH
-
Cena dle smlouvy1 197 900,00 Kč s DPH (990 000,00 Kč bez DPH)
-
Uhrazená cena za rok 20220,00 Kč s DPH (0,00 Kč bez DPH)
-
Uhrazená cena za rok 20210,00 Kč s DPH (0,00 Kč bez DPH)
-
Uhrazená cena za rok 2020520 300,00 Kč s DPH (430 000,00 Kč bez DPH)
-
Uhrazená cena za rok 2019382 360,00 Kč s DPH (316 000,00 Kč bez DPH)
-
Uhrazená cena za rok 2018246 840,00 Kč s DPH (204 000,00 Kč bez DPH)
-
Uhrazená cena za rok 20170,00 Kč s DPH (0,00 Kč bez DPH)
Dokumenty
Jiný dokument (zadavatel uvede název tohoto typu dokumentu)
-
smlouva - 1232 - 2016.pdf
(pdf, 1.37 MB)
http://verejnezakazky.ostrava.cz/files/a3d6ab90ce02682/5729af66e6f3bsmlouva-1232-2016.pdfuveřejněno 4.5.2016 10:14:30 uživatelem Ing. Lenka Jurníčková
-
Vyzva_profil_zadavatele_49_2016.pdf
(pdf, 449.43 kB)
http://verejnezakazky.ostrava.cz/files/0d928d4bf8ce0ff/56f3a519602bf4-Vyzva-profil-zadavatele-49-2016.pdfuveřejněno 24.3.2016 09:28:19 uživatelem Ing. Lenka Jurníčková
-
Zadavaci_dokumentace_49_2016.pdf
(pdf, 579.26 kB)
http://verejnezakazky.ostrava.cz/files/38922bcc25a6f60/56f3a50b0547eZadavaci-dokumentace-49-2016.pdfuveřejněno 24.3.2016 09:27:55 uživatelem Ing. Lenka Jurníčková
-
1_Požadavky na obsah smlouvy.docx
(docx, 97.54 kB)
http://verejnezakazky.ostrava.cz/files/0c5cdcd5072bb18/56f392f3b6ad61-Pozadavky-na-obsah-smlouvy.docxuveřejněno 24.3.2016 08:10:43 uživatelem Ing. Lenka Jurníčková
-
2_Krycí_list.doc
(doc, 51 kB)
http://verejnezakazky.ostrava.cz/files/cd30b7c298ab502/56f392e7c1e7a2-Kryci-list.docuveřejněno 24.3.2016 08:10:31 uživatelem Ing. Lenka Jurníčková
-
3_Prohlášení_-_seznámení_se_s _odkazy_ve_smlouvě.docx
(docx, 14.45 kB)
http://verejnezakazky.ostrava.cz/files/a18f00665ce8623/56f392dc12e1f3-Prohlaseni-seznameni-se-s-odkazy-ve-smlouve.docxuveřejněno 24.3.2016 08:10:20 uživatelem Ing. Lenka Jurníčková
-
4_Dokumentace.zip
(zip, 143.65 MB)
http://verejnezakazky.ostrava.cz/files/46802a44259755d/56f3928d64cd04-Dokumentace.zipuveřejněno 24.3.2016 08:09:01 uživatelem Ing. Lenka Jurníčková