Systém sdruženého nákupu - implementace a provoz
Základní informace
-
Identifikátor zakázkyP09V00000247
-
Evidenční číslo ve věstníku
-
Druh VZSlužby
-
Stav řízenízakázka byla zadána
-
Specifikace zadávacího řízeníjednací řízení bez uveřejnění
-
Dynamický nákupní systémNe
-
Rámcová dohodaNe
-
Zakázka je dělena na částiNe
-
PředmětPředmětem veřejné zakázky je provedení implementace a zajišťování provozu systému sdruženého nákupu v resortu Statutárního města Ostravy, a to za účelem dosažení významných úspor spojených s nákupem jednotlivých komodit.
-
Předpokládaná hodnota130 000 000,00 Kč bez DPH
-
Datum uveřejnění31.3.2016 10:58:43
-
Poslední změna8.3.2017 08:08:09, Ing. Tomáš Smolík
-
Kontaktní osobaTomáš Smolík, tel: 599442399 , tsmolik@ostrava.cz
Seznam účastníků
IČ | Název | Země sídla | Nabídková cena s DPH | Nabídková cena bez DPH | Poznámka |
---|---|---|---|---|---|
27149862 | eCENTRE, a.s. | CZ | 156 000 000,00 Kč s DPH |
Vybraný účastník
-
DodavateleCENTRE, a.s., IČ: 27149862, CZ
-
Nabídková cena156 000 000,00 Kč s DPH
-
Cena dle smlouvy156 000 000,00 Kč s DPH (130 000 000,00 Kč bez DPH)
-
Uhrazená cena za rok 201215 629 116,80 Kč s DPH (13 004 296,87 Kč bez DPH)
-
Uhrazená cena za rok 201316 809 046,34 Kč s DPH (13 891 773,84 Kč bez DPH)
-
Uhrazená cena za rok 201417 483 941,00 Kč s DPH (14 449 538,00 Kč bez DPH)
-
Uhrazená cena za rok 201517 620 462,00 Kč s DPH (14 562 365,28 Kč bez DPH)
-
Uhrazená cena za rok 201617 303 572,00 Kč s DPH (14 300 472,73 Kč bez DPH)