Provozování veřejných toalet a úklid místností - terminál Hranečník
Základní informace
-
Identifikátor zakázkyP16V00000077
-
Druh VZSlužby
-
Stav řízeníukončeno plnění smlouvy na základě veřejné zakázky
-
Specifikace zadávacího řízenízakázka malého rozsahu
-
Dynamický nákupní systémNe
-
Rámcová dohodaNe
-
Zakázka je dělena na částiNe
-
PředmětPředmětem veřejné zakázky malého rozsahu je zajištění provozování veřejných toalet a provádění úklidu místností v objektu sociální vybavenosti Terminálu Hranečník v Ostravě - Slezské Ostravě, a to prostřednictvím jednoho pracovníka denně (včetně sobot, nedělí a svátků) nepřetržitě v provozní době (5:00 hod. - 23:00 hod.), v období od 1.6.2016 do 31.3.2017
-
Předpokládaná hodnota1 218 940,46 Kč bez DPH
-
Datum uveřejnění30.5.2016 13:14:12
-
Poslední změna4.4.2017 09:57:37, Ing. Ivana Fatková
-
Lhůta pro podání nabídek16.5.2016 09:00:00
-
Kontaktní osobaPetra Macháčková, tel: 599442398, pmachackova@ostrava.cz
Seznam účastníků
IČ | Název | Země sídla | Nabídková cena s DPH | Nabídková cena bez DPH | Poznámka |
---|---|---|---|---|---|
02029375 | PEGASUS Investment s.r.o. | CZ | 1 038 176,90 Kč s DPH |
Vybraný účastník
-
DodavatelPEGASUS Investment s.r.o., IČ: 02029375, CZ
-
Nabídková cena1 038 176,90 Kč s DPH
-
Cena dle smlouvy1 038 176,90 Kč s DPH (857 997,44 Kč bez DPH)
-
Uhrazená cena1 038 177,28 Kč s DPH (857 997,44 Kč bez DPH)
Dokumenty
Jiný dokument (zadavatel uvede název tohoto typu dokumentu)
-
smlouva_1461_2016.pdf
(pdf, 486.29 kB)
http://verejnezakazky.ostrava.cz/files/0b4568125ed6c3f/574c2023d9d8esmlouva-1461-2016.pdfuveřejněno 30.5.2016 13:12:35 uživatelem Petra Macháčková
-
Příloha 5_ Nabídková cena.xlsx
(xlsx, 12.6 kB)
http://verejnezakazky.ostrava.cz/files/91c5a880faf6fb5/5727487900e32Priloha-5-Nabidkova-cena.xlsxuveřejněno 2.5.2016 14:30:49 uživatelem Petra Macháčková
-
Příloha 3_Prohlášení_odkazy ve smlouvě.docx
(docx, 14.45 kB)
http://verejnezakazky.ostrava.cz/files/3a84163b3523afe/5727487810ba8Priloha-3-Prohlaseni-odkazy-ve-smlouve.docxuveřejněno 2.5.2016 14:30:48 uživatelem Petra Macháčková
-
Příloha 4_půdorys_Hranečník.pdf
(pdf, 177.8 kB)
http://verejnezakazky.ostrava.cz/files/53df766fa44e1ed/572748788dfbePriloha-4-pudorys-Hranecnik.pdfuveřejněno 2.5.2016 14:30:48 uživatelem Petra Macháčková
-
Příloha 2_Krycí_list.doc
(doc, 53.5 kB)
http://verejnezakazky.ostrava.cz/files/cb38f07f89ddbeb/57274877af55aPriloha-2-Kryci-list.docuveřejněno 2.5.2016 14:30:47 uživatelem Petra Macháčková
-
Příloha 1_Požadavky na obsah smlouvy.doc
(doc, 112 kB)
http://verejnezakazky.ostrava.cz/files/bce93e200c36f7c/572748775a22fPriloha-1-Pozadavky-na-obsah-smlouvy.docuveřejněno 2.5.2016 14:30:47 uživatelem Petra Macháčková
-
Zadavaci_dokumentace.pdf
(pdf, 531.58 kB)
http://verejnezakazky.ostrava.cz/files/d1619ad8176d665/57274876ee51cZadavaci-dokumentace.pdfuveřejněno 2.5.2016 14:30:46 uživatelem Petra Macháčková
-
5_Vyzva_Profil.pdf
(pdf, 482.2 kB)
http://verejnezakazky.ostrava.cz/files/ced3463d06de0ca/57274826ca5b25-Vyzva-Profil.pdfuveřejněno 2.5.2016 14:29:26 uživatelem Petra Macháčková