Rekonstrukce a modernizace DK Poklad (TDS+BOZP)
Základní informace
-
Identifikátor zakázkyP16V00000030
-
Druh VZSlužby
-
Stav řízeníukončeno plnění smlouvy na základě veřejné zakázky
-
Specifikace zadávacího řízenízakázka malého rozsahu
-
Dynamický nákupní systémNe
-
Rámcová dohodaNe
-
Zakázka je dělena na částiNe
-
PředmětPředmětem veřejné zakázky je výkon odborného technického dozoru stavebníka a činnost koordinátora bezpečnosti a ochrany zdraví při práci na staveništi včetně zpracování Plánu bezpečnosti a ochrany zdraví při práci na staveništi a jeho následné aktualizace při realizaci stavby "Rekonstrukce a modernizace Domu kultury Poklad" v Ostravě - Porubě.
-
Datum uveřejnění2.5.2016 11:01:29
-
Poslední změna28.7.2017 11:01:23, Ing. Martina Bittová
-
Kontaktní osobaMartina Bittová, tel: 599442074 , mbittova@ostrava.cz
Seznam účastníků
IČ | Název | Země sídla | Nabídková cena s DPH | Nabídková cena bez DPH | Poznámka |
---|---|---|---|---|---|
48394637 | INKOS-OSTRAVA, a. s. | CZ | 1 051 490,00 Kč s DPH |
Vybraný účastník
-
DodavatelINKOS-OSTRAVA, a. s., IČ: 48394637, CZ
-
Nabídková cena1 051 490,00 Kč s DPH
-
Cena dle smlouvy1 051 490,00 Kč s DPH (869 000,00 Kč bez DPH)
-
Uhrazená cena915 970,00 Kč s DPH (757 000,00 Kč bez DPH)
Dokumenty
Smlouva (uzavřená na veřejnou zakázku včetně všech jejích změn a dodatků a rámcová dohoda podle § 219 zákona)
-
Dohoda-o-ukonceni-smlouvy-1249D1-2017.pdf
(pdf, 987.52 kB)
http://verejnezakazky.ostrava.cz/files/9cc7260ae62e3b1/597afd0f0408aDohoda-o-ukonceni-smlouvy-1249D1-2017.pdfuveřejněno 28.7.2017 11:01:23 uživatelem Ing. Martina Bittová
-
Smlouva-1249-2016.pdf
(pdf, 1.33 MB)
http://verejnezakazky.ostrava.cz/files/cb38f07f89ddbeb/572716ba3676bSmlouva-1249-2016.pdfuveřejněno 28.7.2017 11:01:03 uživatelem Ing. Martina Bittová