Online platební brána
Základní informace
-
Identifikátor zakázkyP17V00000085
-
Druh VZSlužby
-
Stav řízenízakázka byla zadána
-
Specifikace zadávacího řízenízakázka malého rozsahu
-
Dynamický nákupní systémNe
-
Rámcová dohodaNe
-
Zakázka je dělena na částiNe
-
PředmětPředmětem VZ je zajištění a poskytování on-line platebních služeb občanům.
-
Datum uveřejnění17.5.2017 13:06:23
-
Poslední změna9.2.2021 10:47:46, Ing. Ivana Fatková
-
Kontaktní osobaSimona Wroblowská, tel: 599443431 , swroblowska@ostrava.cz
Seznam účastníků
IČ | Název | Země sídla | Nabídková cena s DPH | Nabídková cena bez DPH | Poznámka |
---|---|---|---|---|---|
7792308495 | PayU S.A. | PL | 1 000 000,00 Kč s DPH | 1 000 000,00 Kč bez DPH | Smlouva je uzavřena na dobu neurčitou, nabídková cena byla stanovena za plnění ze smlouvy v délce 48 měsíců. Osvobozeno od DPH. |
Vybraný účastník
-
DodavatelPayU S.A., IČ: 7792308495, PL
-
Nabídková cena1 000 000,00 Kč s DPH
-
Datum uzavření smlouvy10.5.2017 13:04:00
-
Cena dle smlouvy1 000 000,00 Kč s DPH (1 000 000,00 Kč bez DPH)
-
Uhrazená cena za rok 2020149 275,39 Kč s DPH (149 275,39 Kč bez DPH)
-
Uhrazená cena za rok 2019119 414,19 Kč s DPH (119 414,19 Kč bez DPH)
-
Uhrazená cena za rok 201886 312,17 Kč s DPH (86 312,17 Kč bez DPH)
Dokumenty
Smlouva (uzavřená na veřejnou zakázku včetně všech jejích změn a dodatků a rámcová dohoda podle § 219 zákona)
-
smlouva_1365_2017.pdf
(pdf, 5.47 MB)
http://verejnezakazky.ostrava.cz/files/a18f00665ce8623/591be00e0021esmlouva-1365-2017.pdfuveřejněno 17.5.2017 07:53:38 uživatelem Ing. Simona Wroblowská