Trvalá rezervace kotců
Základní informace
-
Identifikátor zakázkyP18V00000133
-
Druh VZSlužby
-
Stav řízeníukončeno plnění smlouvy na základě veřejné zakázky
-
Specifikace zadávacího řízenízakázka malého rozsahu
-
Dynamický nákupní systémNe
-
Rámcová dohodaNe
-
Zakázka je dělena na částiNe
-
PředmětPředmětem veřejné zakázky je zajištění trvalé rezervace pro umístění psů v období od 1.7.2018 do 31.12.2019.
-
Datum uveřejnění16.7.2018 10:52:30
-
Poslední změna30.11.2020 07:55:44, Ing. Ivana Fatková
-
Kontaktní osobaSimona Wroblowská, tel: 599443431 , swroblowska@ostrava.cz
Seznam účastníků
IČ | Název | Země sídla | Nabídková cena s DPH | Nabídková cena bez DPH | Poznámka |
---|---|---|---|---|---|
47671402 | MIRPAL, spol. s r.o. | CZ | 133,10 Kč s DPH | 110,00 Kč bez DPH | cena za veškerou péči a služby poskytnuté při jednodenním pobytu jednoho psa v kotci (vč. paušálního poplatku za umístění psa a stravy) |
Vybraný účastník
-
DodavatelMIRPAL, spol. s r.o., IČ: 47671402, CZ
-
Nabídková cena133,10 Kč s DPH
-
Datum uzavření smlouvy26.6.2018 10:51:00
-
Cena dle smlouvy2 420 000,00 Kč s DPH (2 000 000,00 Kč bez DPH)
-
Uhrazená cena428 211,90 Kč s DPH (353 894,13 Kč bez DPH)
-
Uhrazená cena za rok 2019343 427,20 Kč s DPH (283 824,13 Kč bez DPH)
-
Uhrazená cena za rok 2018143 253,20 Kč s DPH (118 391,00 Kč bez DPH)
Dokumenty
Smlouva (uzavřená na veřejnou zakázku včetně všech jejích změn a dodatků a rámcová dohoda podle § 219 zákona)
-
Dodatek_2498D1_2019.pdf
(pdf, 143.42 kB)
http://verejnezakazky.ostrava.cz/files/8317fbdb1988ef4/5de61ab61adb3Dodatek-2498D1-2019.pdfuveřejněno 3.12.2019 09:20:16 uživatelem Kateřina Richterová
-
smlouva_2498_2018.pdf
(pdf, 506.67 kB)
http://verejnezakazky.ostrava.cz/files/1e16a60928b05a7/5b4c5c29820a3smlouva-2498-2018.pdfuveřejněno 16.7.2018 10:49:55 uživatelem Ing. Simona Wroblowská