Profil Zadavatele - Statutární město Ostrava - NEAKTIVNÍ

velikost písma A A A

ID profilu zadavatele: 60050245
Název profilu zadavatele: Statutární město Ostrava (https://www.tenderarena.cz/profily/Ostrava)
profilu zadavatele: 00845451
« Zpět na vypsané VZ

Audit investičních projektů

Základní informace

  • Identifikátor zakázky
    P12V00000278
  • Druh VZ
    Služby
  • Stav řízení
    ukončeno plnění smlouvy na základě veřejné zakázky
  • Specifikace zadávacího řízení
    zakázka malého rozsahu
  • Dynamický nákupní systém
    Ne
  • Rámcová dohoda
    Ne
  • Zakázka je dělena na části
    Ne
  • Předmět
    Provedení externích auditů níže uvedených grantových projektů statutárního města Ostravy a vydání auditorských zpráv pro každý jednotlivý projekt dle požadavků Příručky pro příjemce a Metodického pokynu pro způsobilé výdaje a vícenáklady Regionálního operačního programu regionu soudržnosti NUTS II Moravskoslezsko 2007-2013.
    Projekty:
    1. Prodloužená ul. Porážkova (reg. č. CZ.1.10/3.1.00/04.01241)
    2. Revitalizace přednádražního prostoru Svinov, II. etapa (reg. č. CZ.1.10/1.3.00/02.00710)
    3. Propojení ulic Plzeňská - Pavlovova (reg. č. bude přiděleno)
    4. Pavilon Evoluce (reg. č. CZ.1.10/3.1.00/04.01209)
    5. Nová ul. Porážkova (reg. č. CZ.1.10/3.1.00/04.01352)
    6. Prodloužená ul. Ruská (reg. č. CZ.1.10/3.1.00/04.01357)
    7. Cyklostezky Ostravice (reg. č. CZ.1.10/3.1.00/04.01240)
    8. Inteligentní dopravní systémy - II. etapa pilotního projektu (reg. č. CZ.1.10/1.3.00/06.01138)
  • Předpokládaná hodnota
    685 067,00 Kč bez DPH
  • Datum uveřejnění
    3.1.2013 09:12:51
  • Poslední změna
    7.11.2017 10:11:50, Ing. Ivana Růžičková
  • Lhůta pro podání nabídek
    15.1.2013 09:00:00
  • Kontaktní osoba
    Ivana Růžičková, tel: 599443256 , iruzickova@ostrava.cz

Seznam účastníků

Název Země sídla Nabídková cena s DPH Nabídková cena bez DPH Poznámka
25535269 BDO CA s.r.o. CZ 302 500,00 Kč s DPH

Vybraný účastník

  • Dodavatel
    BDO CA s.r.o., IČ: 25535269, CZ
  • Nabídková cena
    302 500,00 Kč s DPH
  • Cena dle smlouvy
    302 500,00 Kč s DPH (250 000,00 Kč bez DPH)
  • Uhrazená cena
    302 500,00 Kč s DPH (250 000,00 Kč bez DPH)

Dokumenty

Jiný dokument (zadavatel uvede název tohoto typu dokumentu)

  • DODATEK_0747D3_2013.pdf (pdf, 320.44 kB)
    http://verejnezakazky.ostrava.cz/files/320fa475530d958/5a0178d6d6250DODATEK-0747D3-2013.pdf
    uveřejněno 7.11.2017 10:11:50 uživatelem Ing. Ivana Růžičková
  • DODATEK_0747D2_2013.pdf (pdf, 701.91 kB)
    http://verejnezakazky.ostrava.cz/files/76acbf4caaed33c/5a0178d6c1922DODATEK-0747D2-2013.pdf
    uveřejněno 7.11.2017 10:11:50 uživatelem Ing. Ivana Růžičková
  • DODATEK_0747D1_2013.pdf (pdf, 1.72 MB)
    http://verejnezakazky.ostrava.cz/files/75f4cea9109507c/5a0178d699aa0DODATEK-0747D1-2013.pdf
    uveřejněno 7.11.2017 10:11:50 uživatelem Ing. Ivana Růžičková
  • Smlouva_0747_2013.pdf (pdf, 2.27 MB)
    http://verejnezakazky.ostrava.cz/files/e774005f8da13f4/5238529f7bed1Smlouva-0747-2013.pdf
    uveřejněno 17.9.2013 15:01:19 uživatelem Ing. Ivana Růžičková

Zadávací dokumentace (podle § 53 odstavce 3, § 96 odstavce 1 a § 164 odstavce 2 zákona)