Revitalizace území a sanace škod vzniklých důlní činností v oblasti terminálu Hranečník
Základní informace
-
P12V00000026
-
Stavební práce
-
ukončeno plnění smlouvy na základě veřejné zakázky
-
otevřené řízení
-
Předmětem této veřejné zakázky je realizace projektu "Revitalizace území a sanace škod vzniklých důlní činností v oblasti terminálu Hranečník", který byl doporučen k realizaci v rámci řešení revitalizace Moravskoslezského kraje.
Tato stavba bude realizována v rozsahu projektové dokumentace "Terminál Hranečník" zpracované společností Projekt 2010 s.r.o. v březnu 2010.
-
178 923 649,00 Kč bez DPH
-
30.7.2014 14:50:31
-
7.6.2016 08:46:31, Ing. Ivana Fatková
-
20.9.2012 16:00:00
-
Andrea Cuperová, tel: 599443339 , acuperova@ostrava.cz
-
Na základě Smlouvy o úpravě vzájemných práv a povinností a vztahů k třetím osobám ze dne 22.12.2011 byl předmětná veřejná zakázka zadávána společnými zadavateli:
1. Statutární město Ostrava (Město)
2. Česká republika - Ministerstvo financí (Ministerstvo)
Proces zadávacího řízení organizačně zajišťuje na základě výše uvedené smlouvy Ministerstvo. S ohledem na tuto skutečnost jsou veškeré informace a dokumenty k této veřejné zakázce uveřejněny na profilu Ministerstva na adrese http://www.mfcr.cz/cs/verejny-sektor/hospodareni/verejne-zakazky/2012/mf-33702-2012-45-452-7879
Seznam účastníků
IČ | Název | Země sídla | Nabídková cena s DPH | Nabídková cena bez DPH | Poznámka |
---|---|---|---|---|---|
25041738 | REKULTIVACE Ústí nad Labem, s.r.o. | CZ | 153 365 761,00 Kč s DPH |
Vybraný účastník
-
REKULTIVACE Ústí nad Labem, s.r.o., IČ: 25041738, CZ
-
Název IČ Země sídla KR OSTRAVA a.s. 25890981 CZ -
153 365 761,00 Kč s DPH
-
151 865 328,30 Kč s DPH (125 508 535,80 Kč bez DPH)
-
4 848 877,00 Kč s DPH (4 007 336,00 Kč bez DPH)
-
153 365 761,20 Kč s DPH (126 748 563,00 Kč bez DPH)
-
75 473 661,75 Kč s DPH (62 374 927,07 Kč bez DPH)
Dokumenty
Jiný dokument (zadavatel uvede název tohoto typu dokumentu)
-
Seznam subdodavatelů dodavatele veřejné zakázky.pdf
(pdf, 53.53 kB)
http://verejnezakazky.ostrava.cz/files/f1c4608232e07d3/5751146e6a586Seznam-subdodavatelu-dodavatele-verejne-zakazky.pdfuveřejněno 3.6.2016 07:23:58 uživatelem Ing. Ivana Fatková
-
Smlouva_0158D3_2016.pdf
(pdf, 2.16 MB)
http://verejnezakazky.ostrava.cz/files/a18f00665ce8623/56d56c00ca0f6Smlouva-0158D3-2016.pdfuveřejněno 1.3.2016 11:16:32 uživatelem Ing. Andrea Cuperová
-
Smlouva_0158D2_2015.pdf
(pdf, 1.55 MB)
http://verejnezakazky.ostrava.cz/files/28d9d4c2f636f06/56d56bf43ecdaSmlouva-0158D2-2015.pdfuveřejněno 1.3.2016 11:16:20 uživatelem Ing. Andrea Cuperová
-
Smlouva_0158D1_2015.pdf
(pdf, 371.92 kB)
http://verejnezakazky.ostrava.cz/files/b7fbbce2345d777/56d56be8a5993Smlouva-0158D1-2015.pdfuveřejněno 1.3.2016 11:16:08 uživatelem Ing. Andrea Cuperová
-
Smlouva_0158_2014.pdf
(pdf, 1.86 MB)
http://verejnezakazky.ostrava.cz/files/38922bcc25a6f60/53d8e636a85b5Smlouva-0158-2014.pdfuveřejněno 30.7.2014 14:33:58 uživatelem Ing. Andrea Cuperová