Nákup kancelářských potřeb a papíru pro resort statutárního města Ostrava
Základní informace
-
P18V00000055
-
Dodávky
-
ukončeno plnění smlouvy na základě veřejné zakázky
-
zjednodušené podlimitní řízení
-
Ne
-
Ano
-
Ano
-
Předmětem plnění veřejné zakázky je uzavření rámcové dohody na průběžné dodávky kancelářského zboží (dle aktuální potřeby zadavatele) v rozsahu a v souladu se zadávacími podmínkami.
Veřejná zakázka je rozdělena do 2 částí:
1. část - Kancelářské potřeby
2. část - Papír -
5 700 000,00 Kč bez DPH
-
13.2.2018 09:39:17
-
5.12.2019 08:29:16, Ing. Ivana Fatková
-
5.3.2018 12:00:00
-
Blanka Dosedělová, tel: +420 603 169 816, blanka.dosedelova@tendersystems.cz
Dokumenty
Smlouva (uzavřená na veřejnou zakázku včetně všech jejích změn a dodatků a rámcová dohoda podle § 219 zákona)
-
RD_2142_2018_HS.pdf
(pdf, 11.34 MB)
http://verejnezakazky.ostrava.cz/files/73d08e959397adf/5ce4eae609175RD-2142-2018-HS.pdfuveřejněno 22.5.2019 08:24:01 uživatelem Jan Lasevič
-
RD_2284_2018_HS.pdf
(pdf, 6.72 MB)
http://verejnezakazky.ostrava.cz/files/76d30bd3dcaefc9/5ce4eae6b8551RD-2284-2018-HS.pdfuveřejněno 22.5.2019 08:23:52 uživatelem Jan Lasevič
-
Dodatek_c.1_k_RD.pdf
(pdf, 337.91 kB)
http://verejnezakazky.ostrava.cz/files/87e4b5ce2fe2830/5ce1228b7d349dodatek-c.1-k-RD-2-aa.pdfuveřejněno 19.5.2019 11:34:02 uživatelem Jan Lasevič
Vysvětlení zadávací dokumentace (podle § 98 zákona)
-
Vysvetleni_ZD_c_1_Priloha_2 RD_Technicka a cenova specifikace_cast 2 Papir_verze 2.xlsx
(xlsx, 12.23 kB)
http://verejnezakazky.ostrava.cz/files/409ec990f19c78c/5a8c2f8b3dd86Vysvetleni-ZD-c-1-Priloha-2-RD-Technicka-a-cenova-specifikace-cast-2-Papir-final-verze-2.xlsxuveřejněno 20.2.2018 15:26:13 uživatelem Ing. Ivana Růžičková
-
Vysvetleni_ZD_c_1_Priloha 2 RD_Technicka a cenova specifikace_cast 1 Kancelarske potreby_verze 2.xlsx
(xlsx, 51.74 kB)
http://verejnezakazky.ostrava.cz/files/0d88e4c41f2747b/5a8c2f8b30177Vysvetleni-ZD-c-1-Priloha-2-RD-Technicka-a-cenova-specifikace-cast-1-Kancelarske-potreby-verze-2.xlsxuveřejněno 20.2.2018 15:24:54 uživatelem Ing. Ivana Růžičková
-
Vysvetleni_Zadavaci_dokumentace_c_1_55_2018.pdf
(pdf, 331.5 kB)
http://verejnezakazky.ostrava.cz/files/2efb79421734881/5a8c2f8b120dcVysvetleni-Zadavaci-dokumentace-c-1-55-2018.pdfuveřejněno 20.2.2018 15:24:30 uživatelem Ing. Ivana Růžičková
Písemná zpráva (podle § 217 zákona)
-
Pisemna_ zprava_55_2018.pdf
(pdf, 258.78 kB)
http://verejnezakazky.ostrava.cz/files/41544a3365a46c9/5b2895d310315Pisemna-zprava-55-2018.pdfuveřejněno 19.6.2018 07:34:29 uživatelem Ing. Ivana Růžičková
Zadávací dokumentace (podle § 53 odstavce 3, § 96 odstavce 1 a § 164 odstavce 2 zákona)
-
ZD_P6_CP o prokazani zakladni zpusobilosti_55_2018.doc
(doc, 41.5 kB)
http://verejnezakazky.ostrava.cz/files/e774005f8da13f4/5a829f767151aZD-P6-CP-o-prokazani-zakladni-zpusobilosti-55-2018.docuveřejněno 13.2.2018 09:35:19 uživatelem Ing. Ivana Růžičková
-
ZD_P5_Vyzva k podani nabidek_55_2018.pdf
(pdf, 267.48 kB)
http://verejnezakazky.ostrava.cz/files/cfc748049e45d87/5a829f765a57cZD-P5-Vyzva-k-podani-nabidek-55-2018.pdfuveřejněno 13.2.2018 09:35:12 uživatelem Ing. Ivana Růžičková
-
ZD_P4_CP o plneni vlastnimi silami_55_2018.doc
(doc, 34.5 kB)
http://verejnezakazky.ostrava.cz/files/bce93e200c36f7c/5a829f764494fZD-P4-CP-o-plneni-vlastnimi-silami-55-2018.docuveřejněno 13.2.2018 09:35:07 uživatelem Ing. Ivana Růžičková
-
ZD_P3_Seznam poddodavatelu_55_2018.xls
(xls, 63 kB)
http://verejnezakazky.ostrava.cz/files/b37c30201f73f14/5a829f7631ea9ZD-P3-Seznam-poddodavatelu-55-2018.xlsuveřejněno 13.2.2018 09:35:02 uživatelem Ing. Ivana Růžičková
-
ZD_P2_Ramcova dohoda_cast 2_55_2018.docx
(docx, 82.1 kB)
http://verejnezakazky.ostrava.cz/files/a18f00665ce8623/5a829f761bac0ZD-P2-Ramcova-dohoda-cast-2-55-2018.docxuveřejněno 13.2.2018 09:34:57 uživatelem Ing. Ivana Růžičková
-
ZD_P2_Priloha 2 RD_Technicka a cenova specifikace_cast 2_55_2018.xlsx
(xlsx, 11.95 kB)
http://verejnezakazky.ostrava.cz/files/45fceea167a5a36/5a829f760a011ZD-P2-Priloha-2-RD-Technicka-a-cenova-specifikace-cast-2-55-2018.xlsxuveřejněno 13.2.2018 09:34:52 uživatelem Ing. Ivana Růžičková
-
ZD_P2_Priloha 1 RD_Seznam odberatelu_cast 2_55_2018.pdf
(pdf, 358.19 kB)
http://verejnezakazky.ostrava.cz/files/46802a44259755d/5a829f75eb08aZD-P2-Priloha-1-RD-Seznam-odberatelu-cast-2-55-2018.pdfuveřejněno 13.2.2018 09:34:47 uživatelem Ing. Ivana Růžičková
-
ZD_P1_Ramcova dohoda_cast 1_55_2018.docx
(docx, 82.18 kB)
http://verejnezakazky.ostrava.cz/files/320fa475530d958/5a829f75cd32aZD-P1-Ramcova-dohoda-cast-1-55-2018.docxuveřejněno 13.2.2018 09:19:52 uživatelem Ing. Ivana Růžičková
-
ZD_P1_Priloha 2 RD_Technicka a cenova specifikace_cast 1_55_2018.xlsx
(xlsx, 52.98 kB)
http://verejnezakazky.ostrava.cz/files/bd66e7929b125f8/5a829f75bb388ZD-P1-Priloha-2-RD-Technicka-a-cenova-specifikace-cast-1-55-2018.xlsxuveřejněno 13.2.2018 09:19:46 uživatelem Ing. Ivana Růžičková
-
ZD_P1_Priloha 1 RD_Seznam odberatelu_cast 1_55_2018.pdf
(pdf, 348.92 kB)
http://verejnezakazky.ostrava.cz/files/0d88e4c41f2747b/5a829f75a7a72ZD-P1-Priloha-1-RD-Seznam-odberatelu-cast-1-55-2018.pdfuveřejněno 13.2.2018 09:19:40 uživatelem Ing. Ivana Růžičková
-
Zadavaci_dokumentace_55_2018.pdf
(pdf, 456.66 kB)
http://verejnezakazky.ostrava.cz/files/ca45c00b1249bbe/5a829f7570f4aZadavaci-dokumentace-55-2018.pdfuveřejněno 13.2.2018 09:19:33 uživatelem Ing. Ivana Růžičková
Seznam částí zakázky
-
1
-
Kancelářské potřeby
-
Dodávky
-
ukončeno plnění smlouvy části VZ
Seznam účastníků
IČ | Název | Země sídla | Nabídková cena s DPH | Nabídková cena bez DPH | Poznámka |
---|---|---|---|---|---|
48111198 | ACTIVA spol. s r.o. | CZ | 2 587 522,96 Kč s DPH | 2 138 448,73 Kč bez DPH | |
27791661 | ASTRA kancelářské potřeby s.r.o. | CZ | 2 267 441,63 Kč s DPH | 1 873 918,70 Kč bez DPH | |
62502034 | BÜROPROFI s.r.o. | CZ | 2 389 804,93 Kč s DPH | 1 975 045,40 Kč bez DPH | |
25910027 | FRANKOSPOL OFFICE s.r.o. | CZ | 2 529 721,78 Kč s DPH | 2 090 679,16 Kč bez DPH | |
26819449 | KASPA papír s.r.o. | CZ | 2 527 198,35 Kč s DPH | 2 088 593,68 Kč bez DPH | |
64942503 | OFFICE DEPOT s.r.o. | CZ | 2 586 697,44 Kč s DPH | 2 137 766,48 Kč bez DPH | |
47985798 | REC 21 s.r.o. | CZ | 2 934 469,20 Kč s DPH | 2 425 181,16 Kč bez DPH |
Vybraný účastník
-
ASTRA kancelářské potřeby s.r.o., IČ: 27791661, CZ
-
2 267 441,63 Kč s DPH
-
4.6.2018 12:00:00
-
2 267 441,63 Kč s DPH (1 873 918,70 Kč bez DPH)
-
2 641 355,55 Kč s DPH (2 182 938,47 Kč bez DPH)
-
941 612,89 Kč s DPH (778 192,47 Kč bez DPH)
-
2
-
Papír
-
Dodávky
-
ukončeno plnění smlouvy části VZ
Seznam účastníků
IČ | Název | Země sídla | Nabídková cena s DPH | Nabídková cena bez DPH | Poznámka |
---|---|---|---|---|---|
48111198 | ACTIVA spol. s r.o. | CZ | 2 845 066,71 Kč s DPH | 2 351 294,80 Kč bez DPH | |
27791661 | ASTRA kancelářské potřeby s.r.o. | CZ | 3 009 687,45 Kč s DPH | 2 487 345,00 Kč bez DPH | |
62502034 | BÜROPROFI s.r.o. | CZ | 3 393 008,19 Kč s DPH | 2 804 139,00 Kč bez DPH | |
25910027 | FRANKOSPOL OFFICE s.r.o. | CZ | 2 758 205,89 Kč s DPH | 2 279 509,00 Kč bez DPH | |
26819449 | KASPA papír s.r.o. | CZ | 3 410 739,22 Kč s DPH | 2 818 792,74 Kč bez DPH | |
64942503 | OFFICE DEPOT s.r.o. | CZ | 2 733 887,92 Kč s DPH | 2 259 411,50 Kč bez DPH | |
47985798 | REC 21 s.r.o. | CZ | 2 794 757,21 Kč s DPH | 2 309 716,70 Kč bez DPH |
Vybraný účastník
-
OFFICE DEPOT s.r.o., IČ: 64942503, CZ
-
2 733 887,92 Kč s DPH
-
18.6.2018 12:00:00
-
2 733 887,92 Kč s DPH (2 259 411,50 Kč bez DPH)
-
1 872 037,61 Kč s DPH (1 547 138,52 Kč bez DPH)
-
862 630,19 Kč s DPH (712 917,52 Kč bez DPH)