Profil Zadavatele - Statutární město Ostrava - NEAKTIVNÍ

velikost písma A A A

ID profilu zadavatele: 60050245
Název profilu zadavatele: Statutární město Ostrava (https://www.tenderarena.cz/profily/Ostrava)
profilu zadavatele: 00845451
« Zpět na vypsané VZ

Nákup kancelářských potřeb a papíru pro resort statutárního města Ostrava

Základní informace

  • Identifikátor zakázky
    P18V00000055
  • Evidenční číslo ve věstníku
  • Druh VZ
    Dodávky
  • Stav řízení
    ukončeno plnění smlouvy na základě veřejné zakázky
  • Specifikace zadávacího řízení
    zjednodušené podlimitní řízení
  • Dynamický nákupní systém
    Ne
  • Rámcová dohoda
    Ano
  • Zakázka je dělena na části
    Ano
  • Předmět
    Předmětem plnění veřejné zakázky je uzavření rámcové dohody na průběžné dodávky kancelářského zboží (dle aktuální potřeby zadavatele) v rozsahu a v souladu se zadávacími podmínkami.
    Veřejná zakázka je rozdělena do 2 částí:
    1. část - Kancelářské potřeby
    2. část - Papír
  • Předpokládaná hodnota
    5 700 000,00 Kč bez DPH
  • Datum uveřejnění
    13.2.2018 09:39:17
  • Poslední změna
    5.12.2019 08:29:16, Ing. Ivana Fatková
  • Lhůta pro podání nabídek
    5.3.2018 12:00:00
  • Kontaktní osoba
    Blanka Dosedělová, tel: +420 603 169 816, blanka.dosedelova@tendersystems.cz

Dokumenty

Smlouva (uzavřená na veřejnou zakázku včetně všech jejích změn a dodatků a rámcová dohoda podle § 219 zákona)

  • RD_2142_2018_HS.pdf (pdf, 11.34 MB)
    http://verejnezakazky.ostrava.cz/files/73d08e959397adf/5ce4eae609175RD-2142-2018-HS.pdf
    uveřejněno 22.5.2019 08:24:01 uživatelem Jan Lasevič
  • RD_2284_2018_HS.pdf (pdf, 6.72 MB)
    http://verejnezakazky.ostrava.cz/files/76d30bd3dcaefc9/5ce4eae6b8551RD-2284-2018-HS.pdf
    uveřejněno 22.5.2019 08:23:52 uživatelem Jan Lasevič
  • Dodatek_c.1_k_RD.pdf (pdf, 337.91 kB)
    http://verejnezakazky.ostrava.cz/files/87e4b5ce2fe2830/5ce1228b7d349dodatek-c.1-k-RD-2-aa.pdf
    uveřejněno 19.5.2019 11:34:02 uživatelem Jan Lasevič

Vysvětlení zadávací dokumentace (podle § 98 zákona)

Písemná zpráva (podle § 217 zákona)

Zadávací dokumentace (podle § 53 odstavce 3, § 96 odstavce 1 a § 164 odstavce 2 zákona)

Seznam částí zakázky

  • Pořadové číslo části
    1
  • Název části zakázky
    Kancelářské potřeby
  • Druh části VZ
    Dodávky
  • Stav části řízení
    ukončeno plnění smlouvy části VZ

Seznam účastníků

Název Země sídla Nabídková cena s DPH Nabídková cena bez DPH Poznámka
48111198 ACTIVA spol. s r.o. CZ 2 587 522,96 Kč s DPH 2 138 448,73 Kč bez DPH
27791661 ASTRA kancelářské potřeby s.r.o. CZ 2 267 441,63 Kč s DPH 1 873 918,70 Kč bez DPH
62502034 BÜROPROFI s.r.o. CZ 2 389 804,93 Kč s DPH 1 975 045,40 Kč bez DPH
25910027 FRANKOSPOL OFFICE s.r.o. CZ 2 529 721,78 Kč s DPH 2 090 679,16 Kč bez DPH
26819449 KASPA papír s.r.o. CZ 2 527 198,35 Kč s DPH 2 088 593,68 Kč bez DPH
64942503 OFFICE DEPOT s.r.o. CZ 2 586 697,44 Kč s DPH 2 137 766,48 Kč bez DPH
47985798 REC 21 s.r.o. CZ 2 934 469,20 Kč s DPH 2 425 181,16 Kč bez DPH

Vybraný účastník

  • Dodavatel
    ASTRA kancelářské potřeby s.r.o., IČ: 27791661, CZ
  • Nabídková cena
    2 267 441,63 Kč s DPH
  • Datum uzavření smlouvy
    4.6.2018 12:00:00
  • Cena dle smlouvy
    2 267 441,63 Kč s DPH (1 873 918,70 Kč bez DPH)
  • Uhrazená cena
    2 641 355,55 Kč s DPH (2 182 938,47 Kč bez DPH)
  • Uhrazená cena za rok 2018
    941 612,89 Kč s DPH (778 192,47 Kč bez DPH)
  • Pořadové číslo části
    2
  • Název části zakázky
    Papír
  • Druh části VZ
    Dodávky
  • Stav části řízení
    ukončeno plnění smlouvy části VZ

Seznam účastníků

Název Země sídla Nabídková cena s DPH Nabídková cena bez DPH Poznámka
48111198 ACTIVA spol. s r.o. CZ 2 845 066,71 Kč s DPH 2 351 294,80 Kč bez DPH
27791661 ASTRA kancelářské potřeby s.r.o. CZ 3 009 687,45 Kč s DPH 2 487 345,00 Kč bez DPH
62502034 BÜROPROFI s.r.o. CZ 3 393 008,19 Kč s DPH 2 804 139,00 Kč bez DPH
25910027 FRANKOSPOL OFFICE s.r.o. CZ 2 758 205,89 Kč s DPH 2 279 509,00 Kč bez DPH
26819449 KASPA papír s.r.o. CZ 3 410 739,22 Kč s DPH 2 818 792,74 Kč bez DPH
64942503 OFFICE DEPOT s.r.o. CZ 2 733 887,92 Kč s DPH 2 259 411,50 Kč bez DPH
47985798 REC 21 s.r.o. CZ 2 794 757,21 Kč s DPH 2 309 716,70 Kč bez DPH

Vybraný účastník

  • Dodavatel
    OFFICE DEPOT s.r.o., IČ: 64942503, CZ
  • Nabídková cena
    2 733 887,92 Kč s DPH
  • Datum uzavření smlouvy
    18.6.2018 12:00:00
  • Cena dle smlouvy
    2 733 887,92 Kč s DPH (2 259 411,50 Kč bez DPH)
  • Uhrazená cena
    1 872 037,61 Kč s DPH (1 547 138,52 Kč bez DPH)
  • Uhrazená cena za rok 2018
    862 630,19 Kč s DPH (712 917,52 Kč bez DPH)