Zastávka MHD Kotva na ul. Výškovická (DÚR+DSP+DPS+IČ+AD)
Základní informace
-
P15V00000202
-
Služby
-
ukončeno plnění smlouvy na základě veřejné zakázky
-
zakázka malého rozsahu
-
Ne
-
Ne
-
Ne
-
Předmětem veřejné zakázky je vypracování projektové dokumentace stavby pro vydání územního rozhodnutí a dokumentace pro vydání stavebního povolení s propracováním do úrovně dokumentace pro provádění stavby "Reorganizace stávající zastávky MHD Kotva na ul. Výškovická", v k.ú. Zábřeh nad Odrou, obec Ostrava. Součástí předmětu veřejné zakázky je dále výkon inženýrské činnosti ve fázi přípravy stavby pro vydání pravomocného územního rozhodnutí a pravomocného stavebního povolení, výkon autorského dozoru po dobu realizace stavby a vypracování plánu bezpečnosti a ochrany zdraví při práci na staveništi (dále jen "BOZP") včetně výkonu koordinátora BOZP při přípravě projektové dokumentace.
-
1 578 450,00 Kč bez DPH
-
17.12.2015 10:36:16
-
17.3.2022 14:59:20, Ing. Simona Wroblowská
-
11.1.2016 09:00:00
-
Lenka Jurníčková, tel: 599442035, ljurnickova@ostrava.cz
Seznam účastníků
IČ | Název | Země sídla | Nabídková cena s DPH | Nabídková cena bez DPH | Poznámka |
---|---|---|---|---|---|
48391531 | Projekt 2010, s.r.o. | CZ | 1 433 850,00 Kč s DPH |
Vybraný účastník
-
Projekt 2010, s.r.o., IČ: 48391531, CZ
-
1 433 850,00 Kč s DPH
-
22.1.2016 12:00:00
-
1 721 225,00 Kč s DPH (1 422 500,00 Kč bez DPH)
-
1 721 225,00 Kč s DPH (1 422 500,00 Kč bez DPH)
-
993 410,00 Kč s DPH (821 000,00 Kč bez DPH)
-
0,00 Kč s DPH (0,00 Kč bez DPH)
-
727 815,00 Kč s DPH (601 500,00 Kč bez DPH)
Dokumenty
Smlouva (uzavřená na veřejnou zakázku včetně všech jejích změn a dodatků a rámcová dohoda podle § 219 zákona)
-
Dodatek_0078D1_2018.pdf
(pdf, 163.15 kB)
http://verejnezakazky.ostrava.cz/files/45fceea167a5a36/5bd813d91f969Dodatek-0078D1-2018.pdfuveřejněno 30.10.2018 09:18:46 uživatelem Ing. Ivana Růžičková
Jiný dokument (zadavatel uvede název tohoto typu dokumentu)
-
smlouva - 0078 - 2016.pdf
(pdf, 1.35 MB)
http://verejnezakazky.ostrava.cz/files/cb38f07f89ddbeb/56a5c93b9722dsmlouva-0078-2016.pdfuveřejněno 25.1.2016 08:05:31 uživatelem Ing. Lenka Jurníčková
-
6_Seznam techniků_členů prijektového týmu.docx
(docx, 17.35 kB)
http://verejnezakazky.ostrava.cz/files/91c5a880faf6fb5/5672a6d556ec86-Seznam-techniku-clenu-prijektoveho-tymu.docxuveřejněno 17.12.2015 13:13:09 uživatelem Ing. Lenka Jurníčková
-
Vyzva_profil_zadavatele_202_2015.pdf
(pdf, 451.77 kB)
http://verejnezakazky.ostrava.cz/files/6e83f027327d846/567281d650f414-Vyzva-profil-zadavatele.pdfuveřejněno 17.12.2015 10:37:44 uživatelem Ing. Lenka Jurníčková
-
Zadavaci_dokumentace_202_2015.pdf
(pdf, 547.85 kB)
http://verejnezakazky.ostrava.cz/files/4d76fe97759aa27/567279a63c3a1Zadavaci-dokumentace-202-2015.pdfuveřejněno 17.12.2015 10:00:22 uživatelem Ing. Lenka Jurníčková
-
5_Seznam významných služeb.xls
(xls, 61.5 kB)
http://verejnezakazky.ostrava.cz/files/410c124a10e0db5/5672796b5652f5-Seznam-vyznamnych-sluzeb.xlsuveřejněno 17.12.2015 09:59:23 uživatelem Ing. Lenka Jurníčková
-
4_Prohlášení_-_seznámení_se_s _odkazy_ve_smlouvě.docx
(docx, 14.42 kB)
http://verejnezakazky.ostrava.cz/files/163c833dff4b38f/56727953cca834-Prohlaseni-seznameni-se-s-odkazy-ve-smlouve.docxuveřejněno 17.12.2015 09:58:59 uživatelem Ing. Lenka Jurníčková
-
3_Krycí_list.doc
(doc, 51 kB)
http://verejnezakazky.ostrava.cz/files/d1619ad8176d665/567279437dfe23-Kryci-list.docuveřejněno 17.12.2015 09:58:43 uživatelem Ing. Lenka Jurníčková
-
2_Požadavky na obsah smlouvy.docx
(docx, 99.97 kB)
http://verejnezakazky.ostrava.cz/files/d1619ad8176d665/56727937d15572-Pozadavky-na-obsah-smlouvy.docxuveřejněno 17.12.2015 09:58:31 uživatelem Ing. Lenka Jurníčková
-
1_JÚ417XI2014 Aktualizace stávající dokumentace.zip
(zip, 4.41 MB)
http://verejnezakazky.ostrava.cz/files/ca45c00b1249bbe/567279299c8141-JU417XI2014-Aktualizace-stavajici-dokumentace.zipuveřejněno 17.12.2015 09:58:17 uživatelem Ing. Lenka Jurníčková