Revitalizace areálu bývalých kasáren Hranečník - SO05 - interiér
Základní informace
-
P17V00000248
-
Dodávky
-
ukončeno plnění smlouvy na základě veřejné zakázky
-
zjednodušené podlimitní řízení
-
Ne
-
Ne
-
Ne
-
Předmětem veřejné zakázky je dodávka vnitřního vybavení (interiéru) nezbytného k vybavení objektu převážně volně stojícím nábytkem a ostatním vybavením, z hlediska požadavků funkčnosti v rámci revitalizace areálu bývalých kasáren Hranečník. Součástí předmětu veřejné zakázky je také dodání a montáž informačního systému. Návrh interiérového vybavení vychází z požadavků investora a budoucích uživatelů a projektu pro provedení stavby.
Dodávka interiéru bude provedena v rozsahu dokumentace pro provádění stavby „Revitalizace areálu bývalých kasáren Hranečník - technická a výcviková základna IZS, k.ú. Slezská Ostrava zázemí areálu, instruktážní prostory a prostory MPO“, Část: Interiérové vybavení stavby, zpracované společností PROJEKTSTUDIO EUCZ, s.r.o. se sídlem Opavská 6230/29A, 708 00 Ostrava v září 2017. -
3 252 525,00 Kč bez DPH
-
10.1.2018 09:39:36
-
30.1.2019 08:54:58, Ing. Ivana Fatková
-
1.2.2018 10:00:00
-
Ing. Kamila Vasilová, tel: 599442345, kvasilova@ostrava.cz
Seznam účastníků
IČ | Název | Země sídla | Nabídková cena s DPH | Nabídková cena bez DPH | Poznámka |
---|---|---|---|---|---|
25379887 | AMBRA-Group, s.r.o. | CZ | 2 892 006,00 Kč s DPH | 2 390 088,00 Kč bez DPH | |
28162471 | Interier Říčany a.s. | CZ | 3 331 013,00 Kč s DPH | 2 752 903,00 Kč bez DPH | |
26831724 | KASCH - interiér s.r.o. | CZ | 3 567 848,00 Kč s DPH | 2 948 635,00 Kč bez DPH |
Vybraný účastník
-
AMBRA-Group, s.r.o., IČ: 25379887, CZ
-
2 892 006,00 Kč s DPH
-
17.4.2018 16:12:00
-
3 062 414,41 Kč s DPH (2 530 921,00 Kč bez DPH)
-
3 062 414,00 Kč s DPH (2 530 921,00 Kč bez DPH)
Dokumenty
Výzva k podání nabídek (ve zjednodušeném podlimitním řízení podle § 53 odstavce 1 zákona)
-
Vyzva_k_podani_nabidek_vc_ZP.pdf
(pdf, 651.49 kB)
http://verejnezakazky.ostrava.cz/files/8317fbdb1988ef4/5a55d069c21d5Vyzva-k-podani-nabidek-vc-ZP.pdfuveřejněno 10.1.2018 09:36:08 uživatelem Kamila Vasilová
Smlouva (uzavřená na veřejnou zakázku včetně všech jejích změn a dodatků a rámcová dohoda podle § 219 zákona)
-
Dodatek_1447D1_2018.pdf
(pdf, 306.48 kB)
http://verejnezakazky.ostrava.cz/files/c048e8850243be8/5b8790085fdbcDodatek-1447D1-2018.pdfuveřejněno 30.8.2018 08:35:00 uživatelem Kamila Vasilová
-
Smlouva_1447_2018.pdf
(pdf, 1005.95 kB)
http://verejnezakazky.ostrava.cz/files/f1c4608232e07d3/5ad7530625aaeSmlouva-1447-2018.pdfuveřejněno 18.4.2018 16:16:02 uživatelem Kamila Vasilová
Vysvětlení zadávací dokumentace (podle § 98 zákona)
-
Vysveleni_zadavaci_dokumentace_01.pdf
(pdf, 3.17 MB)
http://verejnezakazky.ostrava.cz/files/41544a3365a46c9/5a672651de0bcVysveleni-zadavaci-dokumentace-01.pdfuveřejněno 23.1.2018 13:11:27 uživatelem Kamila Vasilová
Jiný dokument (zadavatel uvede název tohoto typu dokumentu)
-
Oznameni_o_vyberu_dodavatele.pdf
(pdf, 650 kB)
http://verejnezakazky.ostrava.cz/files/38922bcc25a6f60/5ab101fdba46e04-Oznameni-o-vyberu-dodavatele-248-17.pdfuveřejněno 23.4.2018 15:32:28 uživatelem Kamila Vasilová
Písemná zpráva (podle § 217 zákona)
-
Pisemna_zprava_zadavatele.pdf
(pdf, 418.48 kB)
http://verejnezakazky.ostrava.cz/files/e774005f8da13f4/5ad87ade5b44809-Pisemna-zprava-zadavatele-248-17.pdfuveřejněno 23.4.2018 15:32:43 uživatelem Kamila Vasilová
Zadávací dokumentace (podle § 53 odstavce 3, § 96 odstavce 1 a § 164 odstavce 2 zákona)
-
ZP_priloha_01_248_17_Projektova_dokumentace.zip
(zip, 34.21 MB)
http://verejnezakazky.ostrava.cz/files/545a9ded88f18ec/5a55cd713782cZP-priloha-01-248-17-Projektova-dokumentace.zipuveřejněno 10.1.2018 09:23:23 uživatelem Kamila Vasilová
-
ZP_Priloha_02_248_17_Požadavky_na_obsah_smlouvy.doc
(doc, 159.5 kB)
http://verejnezakazky.ostrava.cz/files/8d465e6e1edc05f/5a55cd58cec57ZP-Priloha-02-248-17-Pozadavky-na-obsah-smlouvy.docuveřejněno 10.1.2018 09:22:58 uživatelem Kamila Vasilová
-
ZP_Priloha_03_248_17_Seznam_dodávek_obdobného_charakteru.xlsx
(xlsx, 13.45 kB)
http://verejnezakazky.ostrava.cz/files/53df766fa44e1ed/5a55cd421a09aZP-Priloha-03-248-17-Seznam-dodavek-obdobneho-charakteru.xlsxuveřejněno 10.1.2018 09:22:37 uživatelem Kamila Vasilová
-
ZP_Priloha_04_248_17_Čestné_prohlášení.doc
(doc, 34.5 kB)
http://verejnezakazky.ostrava.cz/files/7b01eae257e44aa/5a55c816cc0e0ZP-Priloha-04-248-17-Cestne-prohlaseni.docuveřejněno 10.1.2018 09:00:35 uživatelem Kamila Vasilová
-
ZP_Priloha_05_248_17_Soupis_dodávek_a_služeb_s_výkazem_výměr.zip
(zip, 51.74 kB)
http://verejnezakazky.ostrava.cz/files/679a2f3e71d9181/5a55c7f770982ZP-Priloha-05-248-17-Soupis-dodavek-a-sluzeb-s-vykazem-vymer.zipuveřejněno 10.1.2018 09:00:11 uživatelem Kamila Vasilová
-
ZP_Priloha_06_248_17_Krycí_list.doc
(doc, 51.5 kB)
http://verejnezakazky.ostrava.cz/files/0e8976aab5298d5/5a55c7c68aa38ZP-Priloha-06-248-17-Kryci-list.docuveřejněno 10.1.2018 08:59:31 uživatelem Kamila Vasilová
-
ZP_Priloha_07_248_17_Prohlášení.docx
(docx, 14.05 kB)
http://verejnezakazky.ostrava.cz/files/7b01eae257e44aa/5a55c790d925eZP-Priloha-07-248-17-Prohlaseni.docxuveřejněno 10.1.2018 08:58:35 uživatelem Kamila Vasilová