Upgrade a rozšíření diskové kapacity primárního datového úložiště
Základní informace
-
P18V00000071
-
Dodávky
-
ukončeno plnění smlouvy na základě veřejné zakázky
-
otevřené řízení
-
Ne
-
Ne
-
Ne
-
Předmětem této nadlimitní veřejné zakázky je návrh, dodávka, instalace a zprovoznění řešení pro ukládání a zálohování dat a dále také převedení vybraných dat, dokumentace skutečného provedení, zaškolení administrátorů a servisní podpora dodaného řešení pro potřeby statutárního města Ostravy (dále jen „SMO“). Konkrétně se jedná o:
• výkonový upgrade a rozšíření diskové kapacity pro primární data,
• zabezpečení dostupnosti provozních dat a aplikací provozem ve dvou vzdálených lokalitách s odolností proti výpadku celé jedné lokality bez narušení provozu,
• inovace systému zálohování a rozšíření diskové kapacity pro zálohování a dlouhodobé ukládání dat,
• zavedení systému pro monitoring výkonu datových úložišť a související infrastruktury.
-
9 890 000,00 Kč bez DPH
-
14.5.2018 12:51:21
-
6.3.2019 08:20:58, Ing. Ivana Fatková
-
18.6.2018 14:00:00
-
Jan Lasevič, tel: 599442356, jlasevic@ostrava.cz
-
Předmětem návrhu je upgrade a rozšíření řešení pro ukládání a zálohování dat v páteřní IT infrastruktuře SMO s ohledem na již existující datová úložiště zadavatele. Součástí navrhovaného řešení bude zajištění vysoké dostupnosti dat uložených v primárních úložištích, odolnosti systému proti výpadku celé lokality, modifikace systému zálohování uložených dat technologicky progresivním a podporovaným systémem plně provázaným s datovými úložišti a konsolidace dat z hlediska jejich managementu. Výsledné řešení musí splňovat aktuální výkonnostní a funkční požadavky, ale musí také umožňovat pokrytí předpokládaného růstu požadavků na interní IT aplikace SMO v budoucnu.
Účelem realizace zakázky je upgrade a rozšíření primárních datových úložišť tak, aby byla zajištěna vysoká dostupnost dat, zvýšení výkonu a rozšíření diskové kapacity, a to s plnou podporou výrobce na další období. Řešení musí být plně kompatibilní se stávajícím prostředím, se kterým bude integrováno, a musí také maximálně využít komponenty současného řešení tam, kde je to vhodné. Ochranu dat bude zajišťovat modifikovaný integrovaný systém zálohování, kde rovněž dojde k upgradu a rozšíření úložišť pro zálohy a dlouhodobé ukládání dat.
Seznam účastníků
IČ | Název | Země sídla | Nabídková cena s DPH | Nabídková cena bez DPH | Poznámka |
---|---|---|---|---|---|
25344609 | CDC Data s.r.o. | CZ | 12 754 610,00 Kč s DPH | 10 541 000,00 Kč bez DPH | |
24799629 | Proact Czech Republic, s.r.o. | CZ | 11 731 071,00 Kč s DPH | 9 695 100,00 Kč bez DPH | |
02301245 | STORAGE ONE, a.s. | CZ | 11 834 405,00 Kč s DPH | 9 780 500,00 Kč bez DPH |
Vybraný účastník
-
Proact Czech Republic, s.r.o., IČ: 24799629, CZ
-
11 731 071,00 Kč s DPH
-
4.9.2018 15:44:00
-
11 731 071,00 Kč s DPH (9 695 100,00 Kč bez DPH)
-
11 731 071,00 Kč s DPH (9 695 100,00 Kč bez DPH)
Dokumenty
Smlouva (uzavřená na veřejnou zakázku včetně všech jejích změn a dodatků a rámcová dohoda podle § 219 zákona)
-
smlouva_3071_2018_IT_VZKU.pdf
(pdf, 1.28 MB)
http://verejnezakazky.ostrava.cz/files/d1619ad8176d665/5b8e8c4e5f669smlouva-3071-2018-IT-VZKU.pdfuveřejněno 4.9.2018 15:45:03 uživatelem Jan Lasevič
Písemná zpráva (podle § 217 zákona)
-
Pisemna_zprava_zadavatele.pdf
(pdf, 421.13 kB)
http://verejnezakazky.ostrava.cz/files/cd30b7c298ab502/5b8f9263ab7dbPisemna-zprava-zadavatele.pdfuveřejněno 5.9.2018 10:23:13 uživatelem Jan Lasevič
Zadávací dokumentace (podle § 53 odstavce 3, § 96 odstavce 1 a § 164 odstavce 2 zákona)
-
Zadavaci_podminky_071_2018.pdf
(pdf, 549.26 kB)
http://verejnezakazky.ostrava.cz/files/ca45c00b1249bbe/5af53908dccc9Zadavaci-podminky-071-2018.pdfuveřejněno 11.5.2018 08:33:01 uživatelem Jan Lasevič
-
ZP_Priloha_5_071_2018_Seznam_techniku.docx
(docx, 21.65 kB)
http://verejnezakazky.ostrava.cz/files/28d9d4c2f636f06/5af425fdbb763ZP-Priloha-5-071-2018-Seznam-techniku.docxuveřejněno 10.5.2018 13:00:05 uživatelem Jan Lasevič
-
ZP_Priloha_4_071_2018_Seznam_dodavek.xls
(xls, 63.5 kB)
http://verejnezakazky.ostrava.cz/files/b37c30201f73f14/5af425fdd4982ZP-Priloha-4-071-2018-Seznam-dodavek.xlsuveřejněno 10.5.2018 12:59:59 uživatelem Jan Lasevič
-
ZP_Priloha_3_071_2018_Prohlaseni_ke_smlouve.docx
(docx, 14.71 kB)
http://verejnezakazky.ostrava.cz/files/3a84163b3523afe/5af425fde51caZP-Priloha-3-071-2018-Prohlaseni-ke-smlouve.docxuveřejněno 10.5.2018 12:59:53 uživatelem Jan Lasevič
-
ZP_Priloha_2_071_2018_Kryci_list.doc
(doc, 55 kB)
http://verejnezakazky.ostrava.cz/files/0e8976aab5298d5/5af425fe0c859ZP-Priloha-2-071-2018-Kryci-list.docuveřejněno 10.5.2018 12:59:43 uživatelem Jan Lasevič
-
ZP_Priloha_1_071_2018_Pozadavky_na_smlouvu.docx
(docx, 100.52 kB)
http://verejnezakazky.ostrava.cz/files/ff09dd601bbe69f/5af425fe2eb65ZP-Priloha-1-071-2018-Pozadavky-na-smlouvu.docxuveřejněno 10.5.2018 12:59:36 uživatelem Jan Lasevič